Innowacyjna kapsuła zaprojektowana przez MOA promuje miasto Poznań na świecie. „Poznań. Eastern energy, Western style”.
Designerzy z studia projektowego MOA (Masters of Art) zaprojektowali nowoczesną, dmuchaną “kapsułę”, która promuje miasto Poznań za granicą. W ciągu kilku miesięcy kapsuła była obecna na prestiżowych wydarzeniach międzynarodowych w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Nowocześnie zaprojektowana przez Wojciecha Łaneckiego oraz Marka Maciubę z MOA kapsuła to ciche, wygodne miejsce, w którym można na chwilę przysiąść, w spokoju porozmawiać, podładować telefon, napić się kawy. Regenerująca chwila oddechu od zgiełku i jednocześnie dostęp do energii jest analogią do miasta Poznań, które zapewnia wszystko, co potrzebne do rozwoju w biznesie. Opatrzona w logo Poznania kapsuła została wyposażona w dwa niewielkie ekrany LCD, na których wyświetlana jest prezentacja poświęcona Poznaniowi. W kapsule umieszczona została półka z folderami prezentującymi miasto jako stawiające na innowacje i wspierające przedsiębiorczość.
Kapsuła była wystawiana w ramach kampanii promującej miasto prowadzonej pod hasłem „Poznań. Eastern energy, Western style” w największych miastach europejskich w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech i Belgii. Celem kampanii jest promocja miasta wśród ludzi biznesu, liderów opinii, decydentów.
“
Wyzwaniem dla tego projektu było połączenie przyciągającej uwagę futurystycznej formy z łatwym i szybkim montażem, gdyż kapsuła musiała często zmieniać miejsce ekspozycji w bardzo krótkim czasie. Miastu Poznań Zależało najbardziej właśnie na lekkości projektu oraz mobilności konstrukcji. Dzięki technologii dmuchanej konstrukcji kapsuły udało się zmniejszyć czas jej stawiania do 5min osiągając jednocześnie pożądany efekt atrakcji wizualnej . Design to jeden z najlepszych polskich towarów eksportowych. Stad pomysł promocji Poznania właśnie poprzez wykorzystanie nowoczesnej technologii w połączeniu z funkcjonalnym projektem. Projektowanie to nasza mocna strona, dlatego poza kapsułą mamy opracowaną koncepcję dla miast na serię gadżetów promocyjnych pochodzących
z recyklingu.”